Tietoja toimituksista ja COVID-19/2019 koronaviruksesta

Viimeksi päivitetty: 2020-04-07, 06.45

Tilannepäivitys: KAIKKI TILAUKSET KÄSITELLÄÄN JA TOIMITETAAN TAVALLISEEN TAPAAN ♥

Täältä löydät lisätietoa koronaviruksen / Covid-19 vaikutuksista tilaukseesi ja miten tämä mahdollisesti voi vaikuttaa tilauksesi toimitukseen.

Tällä hetkellä meille on tärkeämpää kuin koskaan varmistaa, että asiakkaamme voivat tilata meiltä turvallisesti ja että pidämme heidät ajan tasalla mahdollisista muutoksista. Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin, jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä.

Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme,

Nordic Nest

Jatkamme toistaiseksi kaikkien tilauksien lähettämistä normaalin tapaan. Varastomme toimii täydellä kapasiteetilla ja lähetämme kaikki tilaukset kuten aikaisemmin Bringin, Postin tai Budbeen välityksellä. Huomaa, että viivästyksiä voi ilmetä.

 

  • Suomi:
    Varastomme toimii täydellä kapasiteetilla ja lähetämme kaikki tilaukset normaaliin tapaan. Seuraamme tilannetta tiiviisti ja päivitämme tietoja, mikäli näihin tulee muutoksia.

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicnest.fi tai puhelimitse : 09 427 384 60, ma-pe klo 9.00–17.00 (CET).

Kun tilaus on lähetetty, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää pakettisi seurantatiedot. Voit seurata paketin kulkua seurantanumerolla.

Koronavirusepidemian joissakin maissa aiheuttamien toimitusrajoitusten takia emme valitettavasti tällä hetkellä voi vahvistaa joidenkin tuotteiden tarkkaa toimituspäivämäärää. Tällaiset tuotteet on merkitty selkeästi tuotesivuillamme.

 

Voit kuitenkin ostaa näitä tuotteita edelleen. Heti kun olemme vahvistaneet toimituspäivämäärän, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla ja annamme asiaankuuluvat tiedot.