ILMAINEN TOIMITUS YLI 79€ TILAUKSILLE

365 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

Tuotteet
Muut
Asiakaspalvelu/Tietoja toimituksista ja COVID-19 koronaviruksesta
Yhteystiedot & aukioloajatLähetyksen seurantaToimitustiedotPalautukset & reklamaatiotTee ilmoitus palautuksesta/reklamaatiostaTilaus- ja toimitusehdotTietoturvaEvästeetFAQ - Usein kysyttyäTietoja toimituksista ja COVID-19 koronaviruksesta

Tietoja toimituksista ja COVID-19 koronaviruksesta

Tilannepäivitys: KAIKKI TILAUKSET KÄSITELLÄÄN JA TOIMITETAAN TAVALLISEEN TAPAAN ♥

Täältä löydät lisätietoa koronaviruksen / Covid-19 vaikutuksista tilaukseesi ja miten tämä mahdollisesti voi vaikuttaa tilauksesi toimitukseen.

Tällä hetkellä meille on tärkeämpää kuin koskaan varmistaa, että asiakkaamme voivat tilata meiltä turvallisesti ja että pidämme heidät ajan tasalla mahdollisista muutoksista. Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin, jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä.

Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme,

Nordic Nest



Saanko tilaukseni?

Jatkamme toistaiseksi kaikkien tilauksien lähettämistä normaalin tapaan. Varastomme toimii täydellä kapasiteetilla ja lähetämme kaikki tilaukset kuten aikaisemmin Bringin, Postin tai Budbeen välityksellä. Huomaa, että viivästyksiä voi ilmetä.

  • Suomi:

    Varastomme toimii täydellä kapasiteetilla ja lähetämme kaikki tilaukset normaaliin tapaan. Seuraamme tilannetta tiiviisti ja päivitämme tietoja, mikäli näihin tulee muutoksia.

Kuinka voin ottaa yhteyttä Nordic Nestiin?

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitseinfo@nordicnest.fi tai puhelimitse : 09 427 384 60, ma-pe klo 9.00–17.00 (CET).

Miten voin seurata tilaukseni kulkua?

Kun tilaus on lähetetty, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää pakettisi seurantatiedot. Voit seurata paketin kulkua seurantanumerolla.

Tuotteella, jonka haluan ostaa, ei ole vahvistettua toimituspäivämäärää. Mitä se tarkoittaa?

Koronavirusepidemian joissakin maissa aiheuttamien toimitusrajoitusten takia emme valitettavasti tällä hetkellä voi vahvistaa joidenkin tuotteiden tarkkaa toimituspäivämäärää. Tällaiset tuotteet on merkitty selkeästi tuotesivuillamme.

Voit kuitenkin ostaa näitä tuotteita edelleen. Heti kun olemme vahvistaneet toimituspäivämäärän, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla ja annamme asiaankuuluvat tiedot.

Kuinka voin tehdä palautuksen, kun osa palvelupisteistä on suljettu?

Monet maat ovat asettaneet uusia rajoituksia koronaviruksen seurauksena. Ymmärrämme, että palauttaminen voi olla vaikeaa omasta Postin toimipisteestä. Ymmärrämme, että joustavuus on tärkeää näinä ennenkokemattomina aikoina. Tarjoamme 365 päivän palautusoikeuden käyttämättömille tuotteille, sillä haluamme sinun olevan aina tyytyväinen tekemiisi ostoksiin. Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme jos sinulla on kysyttävää.

Nordic Nest käyttää evästeitä paremman ja turvallisemman asiakaskokemuksen tarjoamiseksi, yksilöllisemmän sisällön ja mainosten tarjoamiseksi ja verkkosivuston liikenteen analysoimiseksi. Voimme myös jakaa tietoja sivuston käytöstä kumppaneidemme kanssa sosiaalisessa mediassa, markkinoinnissa ja analytiikassa. Vahvistat lukeneesi evästekäytäntömme ja hyväksyt evästeiden käytön klikkaamalla kohtaa "Hyväksy ja sulje".

Lue lisää