ILMAINEN TOIMITUS YLI 89€ TILAUKSILLE

LIITY JÄSENEKSI - SAA 5 € ALENNUS

30 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

Kirjaudu sisään
Asiakaspalvelu/Palautukset & reklamaatiot

Palautukset & reklamaatiot

Kaupan peruminen


Jos tilauksesi on jo lähetetty ja/tai et ole tyytyväinen toimitettuihin tuotteisiin, voit peruuttaa tilauksen. Nordic Nest AB noudattaa EU:n sähköisen kaupankäynnin direktiiviä. Tämä tarkoittaa, että sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilaus 30 kalenteripäivän kuluessa ilman perusteluja. Asiakasklubimme jäsenet voivat kuitenkin palauttaa tilauksen jopa 60 päivän kuluessa.


Näin perut kaupan ja teet tuotepalautuksen


Palautukset on aina tehtävä saman kuljetusyhtiön kautta, joka toimitti tilauksen.

Budbee

  1. Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn.
  2. Varaa palautus saamasi tekstiviestilinkin kautta ja valitse milloin haluat kuljettajan noutavan paketin.
  3. Pakkaa lähetys huolellisesti, sillä Budbeen kuljettaja saapuu perille palautuslipukkeen kanssa.
  4. Saat tekstiviestin ennen kuljettajan saapumista, jotta voit varmistaa, että pakettisi on toimitusvalmis.

Selainsovelluksella voit seurata palautuksen etenemistä, muuttaa varaustasi tai antaa erityisohjeita kuljettajalle.

Palautettavasta summasta vähennetään 9 euroa pienissä palautuksissa ja 25 euroa suurissa palautuksissa (esim. huonekalut) palautuskulujen kattamiseksi. Jos sinulla on kysyttävää, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

PostNord ja Bring/Posti

  1. Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn.
  2. Täytettyäsi kaikki kohdat saat palautuskupongin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, jotta voit tulostaa sen.
  3. Muista pakata tuotteet huolellisesti niiden alkuperäispakkaukseen. Lisää mukaan lähetyslista.  
  4. Kiinnitä palautuskuponki näkyvästi paketin päälle ja jätä sitten paketti PostNord-lähetille.
  5. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitämme vastaavan summan tai päivitämme laskusi. Palautuksesta vähennetään postikulut, jotka ovat 9 euroa pienissä palautuksissa ja 25 euroa suurissa palautuksissa. Hyvitys tehdään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.
  6. Käsiteltyämme palautuksesi saat ilmoituksen sähköpostilla.  <br><br>Palautusosoite: Nordic Nest AB Stämpelvägen 3 394 70 Kalmar

Tärkeää

Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Lisäksi sinun tulee huolehtia siitä, että tavarat on pakattu asianmukaisesti ja hyvin. Tuotteiden pakkaamiseen tulee käyttää vahingoittumattomia alkuperäispakkauksia ja muita alkuperäisiä pakkausmateriaaleja. Tuotepakkausta ei koskaan tule käyttää ulkoiseen pakkaamiseen, sillä tuote voi vahingoittua. Nordic Nest AB ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, pidätämme oikeuden periä arvonalennusta vastaavan summan aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Pidätämme myös oikeuden periä palautukseen liittyvät kustannukset, mikäli palautus on tehty sopimusehtojen vastaisesti. 

Tarjoamme palautusrahdin Suomesta 9 eurolla pienille paketeille ja 25 eurolla suuremmille paketeille, jos olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi valmiiksi maksetun osoitetarran. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan, vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan, vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet asiakkaana vastuussa palautuksen toimituskuluista.

Reklamaatiot 

Jos tuote on virheellinen, vahingoittunut tai väärin lähetetty, pyydämme sinua luomaan reklamaatiotapauksen tässä. Jos on kyse kuljetusvaurioista ilmoita siitä välittömästi kuljettajalle

Tee rahtikirjan molempiin kappaleisiin merkintä tavaroiden ja/tai pakkauksen mahdollisista vaurioista tai kuorman vajeesta.

Huolehdi siitä, että kuljettaja allekirjoituksellaan hyväksyy huomautuksesi. Jos huolitsija ei hyväksy vastuuta, ota yhteyttä Nordic Nestin asiakaspalveluun. Sinulla on aina oikeus purkaa tuotteet pakkauksesta ja tarkistaa niiden toiminta ja viimeistely. Voidaksemme käsitellä tuotereklamaatiot mahdollisimman tehokkaasti, tulee viestiin aina liittää valokuva tuotevaurioista ja mahdollisista pakkausvaurioista.

Mikäli olet käyttänyt maksutapana laskua, huomioithan, että lasku on maksettava reklamaatiosta huolimatta. Mikäli laskua päivitetään, se tapahtuu, kun reklamaatio on käsitelty.

Takaisinmaksu

Me palautamme rahasi heti käsiteltyämme palautuksesi, viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta tai siitä, kun olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin. Mikäli olet maksanut tilauksesi luottokortilla tai verkkopankissa, palautus tapahtuu samalle tilille, jolta tilaus on maksettu. 

Mikäli olet tehnyt tilauksesi Klarna-laskulla, suosittelemme kirjautumaan Oma Klarna -palveluun ja siirtämään laskun eräpäivää eteenpäin 10 päivällä. Oma Klarna -palvelussa on myös mahdollista tarkistaa, että palautus on rekisteröitynyt ja että laskun jäljellä oleva summa täsmää, jos vain osa tuotteista on palautettu. Mikäli palautus ei jostain syystä ole rekisteröitynyt uuden eräpäivän lähestyessä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun sähköpostitse info@klarna.fi tai puhelimitse 09-425 99 771. Kun palautuksesi on käsitelty päivitämme laskusi ja lähetämme uusitun laskun sähköpostiisi.

Käsiteltyämme palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että palautus on käsitelty ja takaisinmaksu suoritettu.

Tuotteen vaihto

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, pyydämme sinua tilaamaan haluamasi tuotteen sivultamme ja palauttamaan toisen tuotteen yllä olevien ohjeiden mukaan. Lähetämme sinulle uuden tuotteen heti tilauksen saatuamme ja käsittelemme palautuksesi normaalisti. Takaisinmaksu tapahtuu yllä olevan informaation mukaisesti.

Peruuta tilaus

Jos jokin on mennyt pieleen voit helposti peruutta tilauksesi omilta sivuiltasi. Tilauksen voi peruuttaa ennen kun se on pakattu varastollamme jonka jälkeen tilauksesi toimitetaan sinulle ja voit halutessasi palauttaa sen. Jos tarvitset apua peuutuksen kanssa voit tietenkin myös ottaa yhteyttä meihin.

Saa 5 € alennus seuraavasta ostostasi! Ja kerää pisteitä ostoistasi jäsenenä asiakasklubissamme.