ILMAINEN TOIMITUS YLI 89€ TILAUKSILLE

KERÄÄ PISTEITÄ ASIAKASKLUBISSA

Tuotteet
Muut
Kirjaudu sisään

KAIKKI PÄÄSIÄISEEN

/Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Nordic Nest AB:sta (EU Alv-numero SE556628159701) löydät laadukkaita tuotteita skandinaavisilta tuotemerkeiltä. Tavoitteenamme on tarjota aina asiantuntevaa ja korkealaatuista palvelua asiakkaillemme. Tästä osiosta löydät tilaus- ja toimitusehtomme, jotka noudattavat suomalaista kuluttajakauppaa, etämyyntiä, mainontaa ja markkinointia koskevaa lainsäädäntöä ja suosituksia. Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat tilauksia, jotka on tehty sivustolla www.nordicnest.fi, kun toimitus tapahtuu Suomeen. Käyttäjä hyväksyy toimitusehdot tilauksen tehdessään. 

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@nordicnest.fi

 

Tuotteet ja kokonaiskulut

Kaikkia myymiämme tuotteita voi käyttää Suomessa. Kokonaiskulut, sisältäen toimituskulut, lopulliset muut maksut ja arvonlisäveron, ovat selvästi määritelty kassalla. Tarjouksiin on selkeästi määritelty niiden voimassaoloaika ja muut ehdot. Tuotteiden saatavuus aina näkyvissä tuotesivulla.


Myynti alaikäisille

Emme tee sopimusta alaikäisen kanssa (alle 18-vuotiaat) ilman huoltajan hyväksyntää.


Oikeus evätä tilaus

Pidätämme oikeuden evätä tilaus. Voidaksesi tilata tuotteita verkkokaupastamme ja voidaksesi muodostaa sopimuksen sinun täytyy: 
- Olla vähintään 18-vuotias, 
- Käyttää oikeaa nimeäsi, puhelinnumeroasi, sähköpostiosoitettasi, 
- Ilmoittaa oikea toimitusosoite, joka ei ole postilokero tai Poste Restante, 
- Antaa oikeat maksutietosi ja käyttää pankkimme hyväksymää ja voimassa olevaa pankki-/luottokorttia tai muita maksutapoja. 

Emme voi hyväksyä tilaustasi, mikäli: 
- Maksujärjestelmämme ei hyväksy antamiasi maksutietoja, emmekä pysty veloittamaan maksua tililtäsi/kortiltasi. 
- Järjestelmässämme ilmenee odottamattomia teknisiä ongelmia. 
- Emme pysty toimittamaan tuotteita meistä johtumattomista syistä (Force Majeure) tai tuotteita ei löydy varastosta.


Hinnat

Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä sivuilla näkyviä hintoja, jotka sisältävät 24% arvonlisäveron. Arvonlisävero ja mahdolliset toimituskulut ovat nähtävissä tilauksen yhteenvedossa, ennen tilauksen vahvistamista. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja mahdollisten arvonlisäveromuutosten mukaisesti ilman erillistä ilmoitusta. Hinnat ovat voimassa Suomeen toimitettaville tilauksille. Mikäli haluat toimituksen johonkin muuhun maahan, ole ystävällinen ja käytä englanninkielistä sivustoamme: www.nordicnest.com


Lahjakortit ja alennuskoodit

Mahdollinen lahjakorttikoodi tai alennuskoodi annetaan kassalla tilauksen yhteydessä. Eri alennuskoodeja ei voi yhdistää, mikäli koodin ehdoissa ei ole sitä selkeästi mainittu. Oikean koodin käyttö on asiakkaan vastuulla, eikä alennuskoodeista johtuvia hinnanalennuksia tehdä jälkikäteen. Lahjakortteja voi kassalla käyttää ainoastaan yhden. Mikäli haluat käyttää useamman lahjakortin samassa tilauksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@nordicnest.fi


Peruuttaminen ja palautukset

Nordic Nest AB takaa sinulle 100% asiakastyytyväisyyden. Sinulla on aina oikeus avata tuotepakkaus ja tarkistaa tuotteiden toiminta ja kunto. Jos et ole täysin tyytyväinen, voit peruuttaa kaupan 365 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Sinulla on oikeus tutustua tuotteisiin niin kuin se olisi mahdollista fyysisesssä kaupassa. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, pidätämme oikeuden periä arvonalennusta vastaavan summan aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. 

Mikäli haluat peruuttaa kaupan, on sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi peruuttaa sopimus joko lähettämällä meille peruutuslomakkeen, tai vastaavat tiedot sähköpostilla tai postitse. Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn. Me palautamme rahasi heti käsiteltyämme palautuksesi ja viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta tai siitä, kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin. Tuotteiden hinta hyvitetään käyttäen samaa maksutapaa kuin millä alkuperäinen maksu on suoritettu. 

Palautusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettuja tuotteita, mikäli pakkaus on avattu, esimerkiksi tapettirullia. Metritavarana myytävät mittatilaustuotteet, kuten kankaat ja vahakankaat, voidaan palauttaa mikäli tuote on täysin käyttämättömässä kunnossa.

Veloitamme palautuksesta 5 €, mikäli teet palautuksen lähettämämme osoitelapun avulla. Mikäli haluat hoitaa palautuksen muulla tavoin, jäävät siitä aiheutuneet kulut sinun maksettavaksi

Jos tuote on valmistettu erityispyynnöstä tai sitä on millään tavalla muutettu ohjeidesi mukaisesti, sinun on mahdollista ainoastaan vaihtaa tilauksesi 14 päivän sisällä siitä, kun olemme vahvistaneet tilauksesi sähköpostitse. 

Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Lisäksi sinun tulee huolehtia siitä, että tavarat on pakattu asianmukaisesti ja hyvin. Tuotteiden pakkaamiseen suosittelemme käytettäväksi vahingoittumattomia alkuperäispakkauksia ja muita alkuperäisiä pakkausmateriaaleja. Tuotepakkausta ei koskaan tule käyttää ulkoiseen pakkaamiseen, sillä tuote voi vahingoittua. Nordic Nest AB ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. 

Palautus lähetetään yrityksemme osoitteeseen. Tarjoamme palautusrahdin Suomesta hintaan 5 €, mikäli olet ottanut asiakaspalveluumme yhteyttä saadaksesi valmiiksi maksetun osoitelapun. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan, vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet sinä palauttaessasi sen vastuussa toimituskuluista. Mikäli sinulla on palautusta koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicnest.fi. Tarkat peruutus- ja palautusohjeet sekä peruutuslomakkeen löydät täältä.

Nämä peruutus- ja palautusehdot ovat voimassa ja koskevat vain ja ainoastaan kuluttajakauppaa ja -asiakkaita.

Pidätämme oikeuden periä palautukseen liittyvät kustannukset, mikäli palautus on tehty sopimusehtojen vastaisesti.

Huom! Mikäli asiakas tekee riittävän suuren euromääräisen tilauksen ja saa täten oikeuden ilmaiseen tuotteen toimitukseen, mutta käyttää sen jälkeen osittain tuotteiden palautusoikeutta siten, että lopullinen asiakkaalle jäänyt tuote tai tuotteet alittavat kaupantekohetkellä myönnetyn ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan hintarajan, alennukseen vaikuttaneet tiedot katsotaan muuttuneiksi. Täten Nordic Nest AB pitää oikeuden periä tilatusta tuotteesta tai tuotteista normaalin käytännön ja sopimuksen mukaiset toimituskulut.

Budbee-automaattipalautus
-Mene Budbee sovellukseen tai etsi seurantalinkki, jonka olet saanut tekstiviestillä ja paina "varaa
palautus/palauta".
-Pakkaa palautus alkuperäiseen pakkaukseen palautuslomakkeineen.
-Valitse mihin lokeroon haluat paketin jättää. Et tarvitse palautustarraa, Budbee hoitaa sen.
-Kun olet saanut varmistuksen palautuksen jättämisestä Budbeelle, sinulla on kaksi tuntia aikaa
jättää paketti valitsemaasi lokeroon. Jos et ehdi palauttamaan pakettia ajan puitteissa, voit varata
uuden palautuksen samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla.
- Budbee lähettää viestin, kun pakettisi on matkalla varastolle.

Huomioithan, että tämä ei koske isoja lähetyksiä, jotka vaativat kotiinkuljetuksen.
Postnord-kotiinkuljetus isommille paketeille on €19.90. Toimitus on ilmainen tilauksiin, jotka
ylittävät €500. Mikäli paketit toimitetaan omakotitaloon tai rivitaloon, ne toimitetaan tontille. Kerrostaloon toimitettavat paketit toimitetaan oven eteen. Tämä toimitustapa sopii huonekaluille, kuten
sohville ja nojatuoleille. Voit valita toimituspäivän ja -ajan Postnord-sivuston kautta. Saat seurantalinkin joko tekstiviestinä tai sähköpostina, kun paketti on matkalla.

Maksaminen

Nordic Nest AB tarjoaa yhteistyössä Klarnan kanssa maksutavoiksi laskun, erämaksun, korttimaksun ja verkkomaksun. Maksuratkaisu on Klarna Checkout. 

Klarna Checkout näyttää sinulle tietyt tiedot heti kun sinut on tunnistettu. Tunnistamista varten luovuttamasi tiedot vaihtelevat ostokerran ja asiakkaan mukaan. Luottotarkistusta ei tehdä koskaan suoraan Klarna Checkoutissa vaan tarpeen mukaan riippuen valitsemastasi maksutavasta. Klarnan tekemät luottotarkistukset eivät vaikuta luottokelpoisuuteesi, eivätkä muut sinusta luottotarkistusta pyytävät tahot, kuten pankit, voi nähdä niitä.

Kun sinut on tunnistettu, Klarna Checkout näyttää, mitä vaihtoehtoja juuri sinulle on tarjolla. Ennalta valittu maksutapa on lasku, mutta voit valita myös jonkin muun tavan, kuten verkkomaksun pankin kautta tai korttimaksun. Sinulle tarjottavat vaihtoehdot voivat vaihdella kerrasta toiseen. Voit itse valita, haluatko suojata Klarna Checkoutin käytön PIN-koodilla.

Verkkopankilla ja kortilla tehtävät maksut veloitetaan tililtäsi tilauksen tehdessäsi. Jos valitset maksutavaksi laskun, lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun tavara on lähetetty sinulle varastostamme. Maksuaikaa on 14 vuorokautta laskun päiväyksestä. Mikäli laskua ei makseta, siihen lisätään muistutusmaksu 5 € ja Suomen korkolain mukainen viivästyskorko.

Kaikki maksuihin liittyvät tiedot ja viestit tulevat sinulle suoraan Klarnasta.

Onko sinulla kysyttävää maksuusi liittyen? Mikäli tarvitset apua koskien maksujasi, olethan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun. Avaa chat Klarnan sovelluksessa tai soita numeroon 09 – 425 99 771

Toimitustavat

Toimituksissa Suomeen käytämme ensisijaisesti Bringin, PostNordin ja Budbeen palveluja. Bring toimii yhteistyössä Postin kanssa. Tilauksesi toimitetaan postinumerosi mukaan sinua lähellä olevaan Postin tai PostNordin noutopisteeseen. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä. Paketti on noutopisteessä 7 vuorokautta, jonka jälkeen se lähetetään takaisin lähettäjälle. Budbee toimittaa paketit kotiovelle arkisin klo 17-22 välisenä aikana. Saat tiedon toimituspäivästä, kun tuotteet ovat saapuneet Budbeen terminaaliin. Ilmoitus saapuu normaalisti 3-5 arkipäivän sisällä siitä, kun tilaus on lähetetty varastostamme.

Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Jos haluat lähettää tuotteita ulkomaille, pyydämme sinua ystävällisesti tekemään tilauksen sivuiltamme nordicnest.com. Lisätietoa löydät täältä https://www.nordicnest.com/customer-service/shipping-information/


Toimitusaika

Arvioitu toimitusaika vaihtelee tuotteittain ja on nähtävissä kunkin tuotteen kuvauksessa. Mikäli ostat tuotteita, joiden toimitusajat eroavat toisistaan, lähetetään koko tilauksesi myöhäisimmän arvioidun toimitusajan mukaan. Tietyissä, asiakkaasta riippumattomissa olosuhteissa, saatamme jakaa tilauksen osiin, jolloin saat tilauksesi useana eri lähetyksenä. Mikäli päätämme jakaa tilauksenne osiin, Nordic Nest AB maksaa siitä koituvat lisäkulut. Lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen tilauksesi lähetyksestä aina heti, kun toimitus on lähtenyt matkaan.

Teemme kaiken voitamme, jotta voisimme lähettää tilaamasi tuotteet viimeistään luvatun toimitusajan mukaisesti. Jos tuotetta ei ole mahdollista toimittaa luvatussa ajassa ja tilauksen toimittaminen viivästyy, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse. Voit milloin tahansa perua tilauksesi osittain tai kokonaan, mikäli emme pysty toimittamaan tilaustasi luvatussa ajassa.

Joskus tilauksesi toimittaminen saattaa olla mahdotonta meille, esimerkiksi silloin kun tavarantoimittajamme eivät pysty täyttämään meille tekemäänsä sitoumusta. Tässä tapauksessa ilmoitamme asiasta sinulle sähköpostitse niin pian kuin mahdollista.

Toimitus Suomeen kestää normaalirahdilla 4-6 arkipäivää, mikäli tuotteita on varastossa heti tapahtuvaa toimitusta varten. Joulun alla ja muina kiireisinä aikoina toimitus saattaa kestää pitempään.


Vastuu kuljetuksesta, rikkoutuneet tuotteet & Reklamaatiot

Sinulla on aina oikeus purkaa tuotteet pakkauksesta ja tarkistaa niiden toiminta ja viimeistely. Jos tuote on virheellinen, vahingoittunut tai väärin lähetetty, pyydämme sinua luomaan reklamaatiotapauksen tässä. Kun reklamaatiosi on rekisteröity, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse auttaaksemme sinua eteenpäin asiassa.

Mahdollisen virheellisen tuotteen palautuksen yhteydessä Nordic Nest AB maksaa lähetyksen. Jos valitset itse lähettää tuotteen takaisin, vastaat itse lähetyskustannuksista. Ota huomioon, että vastaat aina itse siitä, että lähetys saapuu perille ehjänä. Paketoi huolellisesti alkuperäispakkaukseen ja liitä mukaan kuvaus viasta. 

Jos valitsit maksutavaksi laskun, pyydämme sinua huomioimaan, että se on maksettava myös, jos tuote reklamoidaan. Mahdollinen laskun päivitys tapahtuu, kun tapaus on käsitelty. 

Noutamatta jääneet paketit

Noutamatta jätetty paketti ei ole sama kuin peruutettu tilaus. Pidätämme oikeuden periä 20 euron maksun kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta noutopaikasta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, on lasku lähetetty sinulle tuotteiden mukana samassa paketissa. Jotta välttäisit muistutusmaksun ja viivästyskoron, on tärkeää noutaa paketti. Lasku on maksettava 14 vuorokauden kuluessa. Mikäli joudumme veloittamaan noutamattomasta paketista, siihen liittyvä lasku lähetetään sinulle Klarnalta.


Ylivoimainen este ”Force Majeure”

Nordic Nest AB on vapautettu vastuusta sopimuksen täyttämisen ollessa mahdotonta syistä, jotka ovat Nordic Nest AB:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja joita se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei ole voinut välttää. Tällaisia vapauttavia olosuhteita ovat esimerkiksi: viranomaisten toiminta tai laiminlyönti, uusi tai muutettu lainsäädäntö, työselkkaus, tiesulut, lakot, tulipalo tai tulva, kooltaan merkittävä sabotaasi tai tapaturma. Ylivoimainen este sisältää myös hallituksen päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, kuten rajoitukset, varoitukset, myyntikiellot jne.


Takuu ja virhevastuu

Nordic Nest AB myöntää myymilleen tuotteille niiden valmistajien antaman takuun. Nordic Nest AB ei ole vastuussa tuotteiden virheistä tai tuotteiden käytöstä aiheutuneista välillisistä tai välittömistä kuluista, eikä tulonmenetyksestä. Korvausvastuumme rajoittuu mahdolliseen tuotteen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.


Riitatilanteet

Mahdollisissa riitatilanteissa Nordic Nest tulee noudattamaan yleisiä kuluttajariitalautakunnan antamia suosituksia.


Riitatilanteiden vaihtoehtoinen ratkaisu

Euroopan komissio on lanseerannut verkossa toimivan järjestelmän, joka helpottaa kuluttajien ja elinkeinonharjoittajien mahdollisten riitatilanteiden ratkaisua. Tämä järjestelmä, (ADR/ODR) Alternative or online Dispute Resolution, on käytettävissä osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Asiakaspalvelu Mikäli sinulla on kysymyksiä, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicnest.fi. Vastaamme sähköposteihin arkipäivinä 48 tunnin sisällä.


Päivitetty 18.03.2021

Liity asiakasklubiimme ja vastaanota uutiskirjeitä, ainutlaatuisia tarjouksia ja bonuksia kaikista ostoksista. Kaikki uudet jäsenet saavat 500 bonuspistettä!

Nordic Nest AB (EU VAT-numero SE556628159701) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR, Ruotsi Sähköposti: info@nordicnest.fi Puhelin 09 427 384 60
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB