ILMAINEN TOIMITUS YLI 79€ TILAUKSILLE

365 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

Tuotteet
Muut
Yhteystiedot & aukioloajatLähetyksen seurantaToimitustiedotPalautukset & reklamaatiotTee ilmoitus palautuksesta/reklamaatiostaTilaus- ja toimitusehdotTietoturvaEvästeetFAQ - Usein kysyttyäTietoja toimituksista ja COVID-19 koronaviruksesta

FAQ - Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset kaikkein useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta etsimääsi kysymykseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@nordicnest.fi

Millaisia tuotteita Nordic Nestillä on valikoimissaan?

Nordic Nest tarjoaa sinulle ainutlaatuisen valikoiman skandinaavisia designtuotteita. Tuotevalikoimamme perustuu skandinaaviseen perinteeseen ja identiteettiin. Tarjoamamme tuotteet ovat suurimmaksi osaksi pohjoismaalaisten muotoilijoiden suunnittelemia tai tulevat skandinaavisilta tuotemerkeiltä. Tuotevalikoimamme sisältää huonekaluja, valaisimia, mattoja, kankaita ja muita tekstiilituotteita sekä lasia, posliinia ja paljon muuta sisustukseesi.

Miten teen tilauksen Nordic Nestissä?

  1. Valitse kategoria ja tuotteet, joista olet kiinnostunut. Valitse tuotteiden lukumäärä ja jos mahdollista tuotevaihtoehto/väri. Paina ”Lisää ostoskoriin”- painiketta ja tuote lisätään automaattisesti ostoskoriisi.
  2. Sivun oikeasta yläkulmasta voit nähdä ostoskorissa olevien tuotteiden lukumäärän ja summan yhteensä. Jos haluat nähdä ostoskorisi sisällön, paina ”Kassalle/ Ostoskori”- painiketta.
  3. Kun olet lisännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, paina “Kassalle/Ostoskori”- painiketta. Jos haluat poistaa tuotteita tai muuttaa niiden lukumäärää, voit käyttää "Poista"- tai "Lukumäärä"- painikkeita ja sen jälkeen "Päivitä"- painiketta. Tämän tehtyäsi, klikkaa "Kassalle"- painiketta.
  4. Anna nimesi ja osoitteesi tilausprosessin ensimmäisessä vaiheessa. Halutessasi tilauksesi on mahdollista toimittaa myös toiseen osoitteeseen kuin omaasi. Seuraavaksi valitse toimitustapa ja maksutapa. Muista tarkistaa, että henkilökohtaiset tietosi ovat varmasti oikein ennen kuin klikkaat "Jatka"- painiketta vahvistaaksesi tilauksesi.
  5. Tilausprosessin viimeisessä vaiheessa saat tilausvahvistuksen ja tilauksesi numeron. Nämä tiedot lähetetään myös antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Mitä maksutapoja Nordic Nest tarjoaa?

Nordic Nest AB tarjoaa yhteistyössä Klarnan kanssa maksutavoiksi laskun, erämaksun, korttimaksun ja verkkomaksun. Maksuratkaisu on Klarna Checkout. 

Klarna Checkout näyttää sinulle tietyt tiedot heti kun sinut on tunnistettu. Tunnistamista varten luovuttamasi tiedot vaihtelevat ostokerran ja asiakkaan mukaan. Luottotarkistusta ei tehdä koskaan suoraan Klarna Checkoutissa vaan tarpeen mukaan riippuen valitsemastasi maksutavasta. Klarnan tekemät luottotarkistukset eivät vaikuta luottokelpoisuuteesi, eivätkä muut sinusta luottotarkistusta pyytävät tahot, kuten pankit, voi nähdä niitä.

Kun sinut on tunnistettu, Klarna Checkout näyttää, mitä vaihtoehtoja juuri sinulle on tarjolla. Ennalta valittu maksutapa on lasku, mutta voit valita myös jonkin muun tavan, kuten verkkomaksun pankin kautta tai korttimaksun. Sinulle tarjottavat vaihtoehdot voivat vaihdella kerrasta toiseen. Voit itse valita, haluatko suojata Klarna Checkoutin käytön PIN-koodilla.

Verkkopankilla ja kortilla tehtävät maksut veloitetaan tililtäsi tilauksen tehdessäsi. Jos valitset maksutavaksi laskun, lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun tavara on lähetetty sinulle varastostamme. Maksuaikaa on 14 vuorokautta laskun päiväyksestä. Mikäli laskua ei makseta, siihen lisätään muistutusmaksu 5 € ja Suomen korkolain mukainen viivästyskorko.

Kaikki maksuihin liittyvät tiedot ja viestit tulevat sinulle suoraan Klarnasta.

Onko kortilla maksaminen turvallista Nordic Nestissä?

Kyllä, käyttämämme VeriSignin ainutlaatuinen salausteknologia ja todentamisjärjestelmä takaavat turvallisen verkkoasioinnin ja ostotapahtuman maksaessasi kortilla. Voit nähdä lähetettävien tietojen olevan salattuja URL:in muuttuessa muotoon https:// ja keltaisen lukon ilmestyessä sivun yläreunaan. Lisäksi käytämme markkinoiden vahvinta turvallisuussertifikaattia, SLL EV, minkä voit nähdä osoitekentän muuttuessa vihreäksi.

Kaikkia korttitietoja, jotka annat tilauksesi yhteydessä, käyttää vain ja ainoastaan maksupalveluntarjoajamme Klarna Checkout. Emme koskaan pyydä sinulta näitä tietoja sähköpostitse. Kaikki henkilökohtaisia maksutietoja koskevat tiedot poistetaan heti, kun ostotapahtuma on viety loppuun.

Miten Nordic Nestiltä tilaamani tuotteet toimitetaan?

Toimittaessamme tuotteita Suomeen käytämme pääasiallisena toimitustapana PostNordia, Bringiä, joka on Bringin ja Postin yhteistyönä tarjoama palvelu sekä Budbeeta (Toimitus Helsinki, Oulu, Turku.) Postin laaja noutopisteverkosto tekee tuotteiden toimittamisesta joustavaa. Tilaamasi tuotteet toimitetaan lähimpään postin noutopisteeseen ja lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä tai kirjeitse.

Budbee toimittaa paketit kotiovelle arkisin klo 17-22 välisenä aikana.

Tilatessasi suurempia tuotteita, kuten huonekaluja, tilaukset toimitetaan tarvittaessa käyttäen muita toimitustapoja.

Miten Nordic Nest huolehtii yksityisyyteni suojasta?

Tietoja, jotka annat www.nordicnest.fi, käsitellään äärimmäisellä huolella ja kunnioituksella. Nordic Nest käyttää henkilökohtaisia tietojasi vain käsitellessään tilauksia, toimittaessaan tuotteita, turvattuun maksuun, ja joissakin tapauksissa tullaukseen. Nordic Nest noudattaa omia sisäisiä turvallisuusperiaatteitaan, jotka on erityisesti suunniteltu yritykselle.

Käytämme salausmenetelmää työskennellessämme Internetissä ja lisäksi SSL:ää (Secure Socket Layer) suojataksemme ostonyhteydessä antamiasi henkilökohtaisia tietojasi. Luottokorttitietoja käsittelee ainoastaan rahoituslaitos täysin suojatussa yhteydessä. Kaikki henkilökohtaisia maksutietoja koskeva informaatio poistetaan, kun ostotapahtuma on viety loppuun.

Nordic Nestillä on VeriSign Inc:in julkaisema digitaalinen turvallisuussertifikaatti. Turvallisuusjärjestelmäämme koskevat seikat ovat asiantuntijoiden jatkuvan valvonnan alla.

Mitä teen, jos toimitus on vaurioitunut vastaanottaessani sen tai jos haluan tehdä reklamaation?

Jos vastaanottaessasi pakettia huomaat, että se on selvästi vahingoittunut kuljetuksessa, raportoi asiasta välittömästi paketin toimittaneelle huolitsijalle tai paketinnoutopisteeseen. Jos huolitsija ei hyväksy vastuuta, ota yhteyttä Nordic Nestin asiakaspalveluun. Sinulla on aina oikeus purkaa tuotteet pakkauksesta ja tarkistaa niiden toiminta ja viimeistely. Jos tuote on virheellinen, vahingoittunut tai väärin lähetetty, pyydämme sinua luomaan reklamaatiotapauksen tässä.

Voinko palauttaa ostokseni, jos en pidä siitä?

Nordic Nest AB noudattaa Suomen Kuluttajansuojalakia ja Euroopan Unionin sähköisen liiketoiminnan direktiiviä. Noudatamme lisäksi pidempää palautusoikeutta. Tämä tarkoittaa sitä, että voit palauttaa tilauksesi 365 päivän kuluessa, mikäli et ole siihen täysin tyytyväinen. 

Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn. 

Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Tarkemmat palautusohjeet löydät Tilaus- ja toimitusehdoistamme tai Palautukset ja reklamaatiot -otsikon alta. Tuotteiden hinta palautetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun Nordic Nest AB on vastaanottanut palautuksesi tai todisteen siitä, että palautus on tehty.

Tarjoamme palautusrahdin Suomesta hintaan 5 €, mikäli olet ottanut asiakaspalveluumme yhteyttä saadaksesi valmiiksi maksetun osoitelapun. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan,vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet sinä palauttaessasi sen vastuussa toimituskuluista. 

Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kuten esimerkiksi metritavarana myytäviä kankaita ja vahakankaita, eikä sinetöitynä toimitettuja tuotteita, mikäli pakkaus on avattu, esimerkiksi tapettirullia.

Mitä takuita on Nordic Nestin tuotteilla?

Nordic Nest tavarantoimittajat tarjoavat takuun osalle tuotteistaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja koskien tiettyä tuotetta.

Miten pitkä on Nordic Nestin toimitusaika?

Toimitusaika Suomeen on n. 3-5 arkipäivää. Lähetämme tilaukset normaalisti 1-2 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Tavarantoimittajiemme loma-aikoina, joulun alla ja viikonloppuisin toimitusaikamme saattavat olla pidempiä. Tuotekohtaiset normaalit toimitusajat ovat nähtävissä kunkin tuotteen tuotesivulta.

Nordic Nest käyttää evästeitä paremman ja turvallisemman asiakaskokemuksen tarjoamiseksi, yksilöllisemmän sisällön ja mainosten tarjoamiseksi ja verkkosivuston liikenteen analysoimiseksi. Voimme myös jakaa tietoja sivuston käytöstä kumppaneidemme kanssa sosiaalisessa mediassa, markkinoinnissa ja analytiikassa. Vahvistat lukeneesi evästekäytäntömme ja hyväksyt evästeiden käytön klikkaamalla kohtaa "Hyväksy ja sulje".

Lue lisää