Täältä löydät vastaukset kaikkein useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta etsimääsi kysymykseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@nordicnest.fi
Nordic Nest AB noudattaa Suomen Kuluttajansuojalakia ja Euroopan Unionin sähköisen liiketoiminnan direktiiviä. Noudatamme lisäksi pidempää palautusoikeutta. Tämä tarkoittaa sitä, että voit palauttaa tilauksesi 30päivän kuluessa, mikäli et ole siihen täysin tyytyväinen. Asiakasklubimme jäsenet voivat palauttaa tilauksen jopa 60 päivän ajan.
Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn.
Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Tarkemmat palautusohjeet löydät Tilaus- ja toimitusehdoistamme tai Palautukset ja reklamaatiot -otsikon alta. Tuotteiden hinta palautetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun Nordic Nest AB on vastaanottanut palautuksesi tai todisteen siitä, että palautus on tehty.
Tarjoamme palautusrahdin Suomesta hintaan 5 €, mikäli olet ottanut asiakaspalveluumme yhteyttä saadaksesi valmiiksi maksetun osoitelapun. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan,vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet sinä palauttaessasi sen vastuussa toimituskuluista.
Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kuten esimerkiksi metritavarana myytäviä kankaita ja vahakankaita, eikä sinetöitynä toimitettuja tuotteita, mikäli pakkaus on avattu, esimerkiksi tapettirullia.